Friday, August 19, 2016

KENALI PENULIS

Assalamualaikum semua. Terima kasih sebab sudi berkunjung ke blog saya. Nama saya Athirah bt Jinal. Umur 24 tahun. Minat saya adalah mengembara, membaca dan berbisnes.

Setakat ini saya pernah travel ke 

1. Makkah & Madinah -menunaikan umrah buat pertama kalinya dari Jordan
2. Jordan - menyambung pelajaran dalam bidang Usuluddin, Syariah
3. Mesir - bercuti sempena cuti musim sejuk.

Menyimpan hasrat untuk travel ke lebih banyak negara untuk melihat kebesaran dan keindahan ciptaan Allah, dan menjadi asbab meningkatnya tahap keimanan dan ketaqwaan kepada Allah, Inshaallah.

Selain itu, saya minat berbisnes. Bisnes itu sendiri unik. Sepanjang perjalanan berbisnes, banyak nilai nilai positif dan didikan yang mampu membentuk diri kita. Contohnya tidak mudah berputus asa, sentiasa berusaha, sentiasa meningkatkan ilmu, menjaga hubungan dengan Allah & manusia, saling bantu membantu, positif dan bersangka baik kepada Allah dan banyak lagi.

Sekarang ni saya sedang buat bisnes Shaklee, niat untuk bantu orang ramai lebih sihat, dengan amalkan produk yang berkualiti, selamat dan terbukti berkesan. Jika berminat mendapatkan sebarang produk Shaklee boleh terus hubungi saya.

Inshaallah saya akan cuba membantu dan memberikan perkhidmatan yang terbaik. 

Facebook : Athirah Jinal
No Tel / Wassap : 01152129533
Emel : athirahjinal93@yahoo.com

No comments:

DEBARAN MENANTI KELAHIRAN ANAK SULUNGKU.

Hari ni kandungan Tirah 39minggu 5hari. Tak henti henti doa supaya bersalin dalam minggu 39-40. Sebabnya taknak induce. Nak elakkan. Nak n...